söndag 25 oktober 2009

Helgen som varit......

.....och visserligen fortfarande pågår =)

Söket i lördags ja. Träningen tog 5 minuter för mig & Hollie - fick bara till ett enda skick =I
Hon sprang rakt ut, och gjorde en kanonmarkering! Nöjd o glad tar jag mig ut till figgen (Kenneth) & Hollie. Där ute märkte jag då att det var blodigt på marken, och kollade hennes tassar. Suck......hon hade skurit sig rejält i "tummen" - den lilla trampdynan som sitter lite högre upp på benet, och det blödde ganska mycket!
Jaha....så blev det inte mer med den sökträningen.....fast det lilla vi gjorde, det gjorde vi jättebra =P

Söndagens lydnadstävling i Lomma är också avklarad! Jag, Ann-marie, Lena och Anneli slet i köket, och allt gick faktiskt ganska smidigt och alla verkade nöjda. Hela klubben gjorde ett jättebra jobb! Heja Lomma =)

1 kommentar:

  1. Krya på er! Ge Hollie en puss o ett ben från morsan och brorsan
    kramis

    SvaraRadera