måndag 27 juli 2009

Bananas!

Måndagskvällen ägnades åt träning på HBGs bk. Eva var också där och tränade Hero. Vilken underbar kontakt de har, linförigheten såg riktigt bra ut! Och tack Eva, för bra träningstips =D

Jag fortsätter att lägga mest energi på position och linförighet. Det gick skit i början, men rättade upp sig något senare i träningspasset.
Jag ska definitivt sluta upp med att belöna med bollar/kamptrasor i dessa moment. Fattar inte varför jag envisas med detta. Jag går bananas på mig själv!! Blir godbitar fortsättningsvis......så får vi mer lugn i momentet, och gör det lättare för henne att fokusera.
Och så måste jag bli tydligare gentemot henne. Svart eller vitt. Som det är nu så ser jag att jag skapar lite väl många gråzoner för henne, där det blir svårt för henne att veta hur hon ska bete sig.
Nya tag imorgon! =)

2 kommentarer:

  1. Hej vännerna! Det blir säkert jättebra när ni tränat vidare lite - bra är det ju redan ;)
    Tack för de vänliga orden :)
    Jag är fortfarande frusterad över "gubben" på klubben som borde veta bättre... ingen nämnd - ingen glömd men du vet vem jag menar ;)
    kramiz o natti natti
    Eva o vovvarna

    SvaraRadera
  2. kul att jag hittade din blogg,via tings hemsida,nu kan jga följa vad ni har för er..//Lotta med tokmalle

    SvaraRadera