fredag 5 februari 2010

Äntligen fredag!

Jag missade efterlyst i onsdags, eftersom jag fastnade i filmen "Supersize me" istället! Hade inte sett den tidigare. En dokumentär av och om en kille som enbart åt McDonalds-mat i en månad! Ett experiment med skrämmande resultat! Men det kom ju inte som nån överraskning direkt.
Kommer inte ihåg när jag åt Macedonkan själv sist.......ett BRA tag sen i alla fall.

Äntligen fredag! Varit en stressig dag med tjänsteresa till Danmark och jobb på eftermiddagen. Sen kommer pappa i eftermiddag och hjälper mig med att sätta upp ett par hyllor. Jag borrade jättefina hål själv igår, men sen gick det åt pipsvängen fullständigt! Pluggen ville inte in i hålen och skruvarna var för korta.......och hyllorna rasade. Då fick jag ett rejält Kalle Anka-utbrott kan jag säja!

Så det blir bara en lång kvällspromenad för Hollies del idag. Träna lite i helgen istället.

Eva: Tack för att du masserade sessan igår! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar