fredag 12 februari 2010

Strandpromenad

Precis hemkommen från en lång och skön promenad. Vi gick nere vid havet medans det började mörkna, men snön lyste upp så att man såg vart man satte fötterna. Stranden är halvtäckt med snö och sanden är hård som sten. Ligger tjocka små isflak längs hela strandkanten. Dessa isflak tyckte Hollie av någon anledning var superintressanta!
Hon skulle tvunget ut på dem och balansera.....lekte kanske isbjörn =)

Tyckte det var inte länge sen jag låg där och lapade sol och käkade 88:an.
Längtar till den sommardan jag kan packa strandväskan med handduk, Aftonbladet och ett par nektariner och lägga mig i sanden och soooooola =D

Suck =)

Träning imorgon!

1 kommentar:

  1. Dubbar? Det är väl inget för en 25-åring... ;) Ska fortsätta att bara gå uppförsbackar :)
    Nu ska jag ta mina godingar och gå en runda i skogen - förhoppningsvis utan mystiska personer.
    Nu får jag nog göra slag i saken och strunta i sötsaker några månader, tiden går fort till badsäsongen och ska jag göra dig sällskap så får jag väl inte "skugga" dig :)
    Lycka till på träningen i morgon!
    kram

    SvaraRadera