lördag 15 augusti 2009

Backamo

Hemma igen efter några intensiva lägerdagar i kennel Sniffers regi. Både jag och hunden gick rakt in i sovrummet och la oss raklånga på sängen, nu när vi kom hem för en timme sen =)
Huvet är fullproppat med nya träningstips, och gamla som man har fräschat upp. Nu är jag superinspirerad, och det enda jag vill göra är att åka ut och praktisera det jag lärt mig =D

Hollie blev även masserad av en hundmassös, som också visade hur man stretchar sin hund efter träning. Har aldrig riktigt vågat stretcha henne förut, eftersom jag inte varit säker på hur man gör.........men nu ska det bli rutin för oss.

Och jätteroligt att träffa uppfödarna och alla valpköparna igen! Både nya och gamla =) Tack till er alla för trevliga lägerdagar!

3 kommentarer:

  1. Ni va jätte duktiga Hollie o du
    Så kul att även se er. Gillar din träningsstil
    lugnt o metodiskt
    kram kristina o jaxi

    SvaraRadera
  2. Alltid lika trevligt att träffa dig och Hollie.
    MVH Jonas/Ilex

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det va kul o se dig o Hollie träna! Håller med Kristina: lungt o metodiskt o med en tanke bakom.. :)
    Hoppas vi ses snart igen!

    Kramar Filippa & Irra

    SvaraRadera