tisdag 11 augusti 2009

Hon kan simma!

Igår var vi på klubben och körde passivitet. Jag la henne ute på planen ca en 20 minuter, sen packade vi in oss i bilen och åkte hemåt. Känns lite som slöseri att bara åka hem igen, men jag måste se detta som en likvärdig träning! Målet är att hon ska lära sig att det är jag som bestämmer om det ska hända något eller inte.

Men för att stilla mitt dåliga samvete, som jag trots allt hade, så stack vi ner till stranden så hon fick bada! =) Nu är det så att Hollie inte har kunnat simma....
Hon har "simmat" i lodrät position med ändan neråt och med frambenen flaxandes över vattenytan! Det har varit så illa att folk runt omkring har pekat och skrattat åt henne....även jag har haft svårt att hålla mig =D

Men igår simmade hon på riktigt! Hon märkte väl att det gick fortare på det rätta sättet =)
Min lilla gumma......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar