söndag 9 augusti 2009

Sköna söndag


I morse var vi tidigt ute, jag och Hollie. Jag la 2 stycken spår till henne med vinkel. De fixade hon bra och allt gick lugnt och fint tillväga =)

Sen åkte vi till klubben i Laröd och körde markeringar + "backa". Hollie förstod ganska snart vad jag var ute efter, och nu backar hon så fint tillbaka. Sen ska det "bara" befästas, samt överföras på figge ute i skogsmiljö....Hoppas att detta löser mitt problem.

Sen blev det en massa snack kring hunderi på uteplatsen........alla HBG bk's gamla "inventarier" var ju på plats på morgonen, hehe. De är alltid pigga på lite tränings-snack kring en eller tio koppar kaffe. Vilket glidarliv det är att vara pensionär! Den ene visste inte ens om att det var söndag =D

1 kommentar:

  1. hej på er.
    jösses vad flitiga ni är på att träna:)
    själv har jag nu börjat jobba igen så nu blir det spårträning på måndagar och onsdagar på kvällen så länge det är ljust sen får det bli på helgerna och naturligtvis lydnadsträning på tisdagar och torsdagar.Hoppas ni får till det med backandet;)
    vi ses säkert på klubben.// Lotta

    SvaraRadera