fredag 22 januari 2010

Ännu en vecka som gått....

....och jag tycker att det blir helg så himla snabbt. Mycket att göra på jobb, så det kan kanske förklara saken.

Träningen i torsdags gick hyfsat tycker jag. Fick kanonbra hjälp ! =)
Känns som att snön gott kan försvinna nu så att man slipper halka rundor på planen!

Fick bytt fläktremmen och en tillhörande makapär på bilen idag! Skönt. Kan man köra lite längre turer igen utan att sitta och oroa sig över att remmen ska smälla =) Min mekaniker har en så go' labradorhane! En riktig mekarhund....skitig till tusen men han verkar lycklig ändå =) Gav honom Hollies ena skinnstump som han först var lite tveksam till, men jag visade honom hur man skulle slita i det och efter det så var vi superkompisar =)

Sök imorgon! Får nog lägga mig i ett bad och tänka igenom morgondagens träning.

Tjing!

1 kommentar: