lördag 16 januari 2010

Dagens sökträning

Jag är supernöjd med sökträningen som vi hade på Frostavallen idag. Jag väntar med att köra tävlingsmässigt tills Kenneth är med, så att han kan hjälpa mig med arbetet på stigen. Idag koncentrerade jag mig istället på tomskicken. Jag fick skicka om henne ett par gånger men annars gick hon djupt och fint. Och jag skötte mig bra också faktiskt =)
Körde 300 meter och började med en figge i var hörna, och körde sedan tomskick. Efter 150 meter la jag ut en figge på var sida igen, för att vrida upp intresset lite till. Körde sen tomt till slutet, där Andreas låg som slutfigge.
Rutorna på Frostavallen är jättebra att köra tomt på eftersom man har så bra sikt!

Nej, nu ska jag och tösen lägga oss under filten och se vad där är på TV.....

Tjing!

1 kommentar:

  1. HÄRLIGT - låter som ni haft en mycket givande dag idag :)
    Det har vi också, tyvärr är det ju sista dagen i morgon men jag lovar att komma o pyssla om den lilla tösen och berätta allt! :) :)
    kramisar
    Eva & Olli

    SvaraRadera