söndag 31 januari 2010

Perfekt månad

Jag har en så kallad perfekt månad framför mig nu. Ja, jag har faktiskt redan kört 2 veckor efter perfektmånad-reglerna. En perfekt månad innebär att man ska äta, dricka och röra på sig så hälsosamt man kan varje dag! Det går rätt hyfsat måste jag säja, men humöret är kanske inte på topp =)
Jag och hunden har tagit underbart sköna promenixer i Pålsjö skog i helgen. Nu när det ligger snö överallt, är det ganska riskfritt att ha henne lös. Jag ser faran i god tid, så jag hinner få på kopplet =) Med "fara" menar jag annan hund eller hare/kanin.......

Har också varit duktig och gjort getostfyllda biffar som jag fryst in så det varar ett tag! En klapp på axeln till mig, eftersom jag inte brukar kunna planera på detta viset =P
Det räcker gott o väl att planera EN dag framåt.

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Ja, du är alltid så duktig och motstår mina kaffetillbehör! Det är ju min svaga sida, kakor, glass och choklad............ å andra sidan tycker jag att mitt humör oftast är på rätt breddgrad ;)
    kramis

    SvaraRadera
  2. Jo, socker är underbart! Jag blir konstigt nog alltid glad av en bit choklad ;)

    Kram!

    SvaraRadera