torsdag 19 november 2009

Lugnet efter stormen!

Ujuj som det blåste igår! Det blev ingen träning, men däremot soffemys med tända ljus =) Det är vid dessa tillfällen som jag är rätt glad att jag numera bor i lägenhet. Man slipper oroa sig över om taket är kvar dagen efter!

I tisdags fick jag se vad Kenneth och Anneli hade filmat. Det är nyttigt att se sig själv på film några dagar senare, eftersom man då är i en annan sinnesstämning och lättare kan se objektivt på sin träning. Och så får man se de andras träning också, som man ju annars går miste om vid själva träningstillfället (eftersom man ligger figge). Och man kan ju konstatera att vi har fantastiskt bra hundar i gänget! Det är alltid lika roligt på träningarna - oavsett vilket ekipage som kör.

Just nu sitter jag och planerar menyn för söndagen, då min familj kommer och äter middag hos mig. Sen ska vi gå på julskyltningen på Råå och spendera lite pengar på diverse krims krams.
Älskar denna tiden på året - allt blir så mysigt med mörkret och alla tända ljus =)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar