söndag 1 november 2009

Veckan som varit

Mjaha.....

Lydnadsträningen i veckan har gått rätt bra. Inte mycket att säja om den egentligen. Det är fortfarande de passiva momenten som det ska läggas fokus på - gärna med störning.

Söket i lördags gick fint! =)
Jag börjar kunna ta in henne själv till stigen nu - utan tjat!! Men vi måste jobba med dolda figgar lite mer. Hollie markerar inte de dolda så bra, vilket inte är så konstigt eftersom jag knappt tränar det. Så det blir lite markeringsövningar med presenning på torsdag.

Och så sålde jag min cykel idag! I november! =D
Gött.....

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av de återstående söndagstimmarna =)

1 kommentar:

  1. Träna på - det är det enda som hjälper (fast ibland verkar det som att det går att "vila i form" :)
    Grattis till försäljningen! Alltid bra med lite extra pengar ;)
    Jag tänkte sälja en massa saker barnen vuxit ur, ska bara ta mig i kragen och lägga ut på blocket...
    kramiz

    SvaraRadera