fredag 6 november 2009

Torsdagsträningen

Jan-Axel hjälpte mig med mina markeringar, och låg som dold figge i förrådet och i lådan. Hon markerade bra, och jag tror att med lite regelbunden träning så kommer det att gå fint.

Jag är också hyfsat nöjd med min linförighet. Kontakten är rätt bra, men positionen får jag jobba med! Hon vill ju gärna tränga =)
Kenneth hade med sig en krok som han satte ner i marken som jag fäste Hollies koppel i på platsliggningen. Den gick mycket bra, om man jämför med hur det såg ut för några gånger sedan, då hon låg och flämtade och var märkbart stressad! Igår låg hon lugnt och fint, men är samtidigt vaken på vad som händer runt omkring.

Det blir sökträning i Stenskogen på lördag och så åker jag ner och tittar på Kenneth när han ska tävla på söndag.
Och givetvis ska jag gratta pappa på eftermiddagen! Det är ju fars dag på söndag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar