tisdag 8 september 2009

Nöjd

Tränade linförighet igår på klubben i Laröd. Det gick mycket bra! Nu börjar det likna något =D

Hon fick ett tuggben när vi kom hem på kvällen. Det går hon runt med i en timme, och gömmer för sig själv (eller mig?). Råkar jag sen närma mig stället där hon gömt benet (typ halvt synligt under en kudde), så blir hon helt storögd och orolig.....haha. Men jag låtsas som att jag inte ser benet, så blir hon lugn igen =)

Ikväll åker vi ner till Lomma bk och tränar vidare. Linförighet står på schemat, och apportering.

Tjing!

1 kommentar:

  1. Hej jonna
    Tack,, klart att du kan komma o titta 11/10.
    Hollie är ju för rolig,, ha ha Jaxi gömmer oxå sina ben, ser så roligt ut. dom flesta ligger halvruttnade i trädgården,, DYRT!!! men hon smiter ut med dem när vi inte ser
    kul att det går bra för er.
    ser framemot att gå spår kurs o sedan sök! vill både och. Skyddet är vi oxå sugna på,, så vi sattsar på brukset
    kramizar från oss

    SvaraRadera