tisdag 1 september 2009

SM i Falkenberg




Vilken underbar helg jag har haft i Falkenberg! Ett riktigt hundfrosseri i 3 dagar =D Trots dåligt väder emellanåt, så har det varit kul att titta på tävlingarna och så har vi haft roliga kvällar på campingen i underbart sällskap.
Huvudnumret för vår del var ju givetvis Kenneth och Vickula's Gino, som gjorde ett kanonjobb tillsammans, och blev 9:a med 448 poäng! Gino går som en maskin i sökrutan med en stor portion glädje. Det ekipaget är en klar förebild!
Det var himla kul att kunna se alla momenten och speciellt rutan......som var rent djävulsk. Men det ska den väl vara på ett SM?
Undrar om man själv nånsin kommer upp på den nivån och får leka med de stora barnen? =P

Jag tror jag har ändrat mig vad gäller camping.......nu är jag rätt sugen på husvagn. Campinglivet är rätt najs faktiskt ;)
Hollie tyckte nog det var mysigt att tälta....hon bryr sig egentligen inte så mycket om vart hon sover, bara matte är med! =)

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Visst va SM helgen toppen!! :) Jag kan ju lätt säga att jag va avis på er som kunde vara kvar o se söndagen oxå..
    Det va kul o träffas igen! :) Vi får träffas en helg o träna hund, prata skit, umgås o gå ut en sväng på kvällen oxå.. ;)

    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var jätteroligt att träffas igen! =D
    Träna hund, prata skit och gå ut på kvällen? ABSOLUT!

    Kramis!
    Jonna

    SvaraRadera
  3. Säg till när du kan så är jag på!! :)

    Kramar!

    SvaraRadera