söndag 20 september 2009

Söket!


Gick kanon!!

Den nya metoden fungerar utmärkt! Redan nu, efter 2 pass, kan vi nog ta ett steg framåt i denna övningen =) Vid nästa tillfälle kan man istället köra klicket när hon redan är på väg utåt, samt klicka precis innan belöning. Ska nog bli bra det här.

Vid ingångarna får figgen ta in henne i kamptrasan, så tar jag vid ett par meter innan stigen. Där vill jag att hon går fot in till stigen inför nästa skick. Gick hyfsat med hjälpmedel denna gången.....får träna vidare på samma sätt framöver.

Sen hade vi kräftskiva på klubben i Lomma =D Vi åt kräftor, sjöng, lekte lekar och hade allmänt supertrevligt. Lena hade fixat Flödegröt......en frusen drink som var supergod, har bett om receptet som jag får dela med mig av här om jag får Lenas tillåtelse ;)

1 kommentar:

  1. Så roligt att det går med stormsteg framåt!
    Det där receptet får vi prova en dag ;)
    Kommer nog till klubben ikväll mellan 6 o 7, ska försöka...
    kram

    SvaraRadera